1 דקות קריאה
אתה יכול להגיע למשקל החלומות שלך

קורטוב של קינמון הולך להוסיף טעם דל קלוריות למאכלים רבים. אתה יכול להשתמש בזה בשיבולת שועל או על מזון טרי כדרך להוסיף טעם, מבלי להשתמש בסוכר. זה יכול לתת למאכלים, לקינוח סוג של טעם, בלי כל השומן והקלוריות של קינוח אמיתי.

כשאתה מנסה לרדת במשקל, אל תמנע מעצמך זמן רב מדי את המאכלים הלא בריאים שאתה אוהב. זה עלול להוביל לבולמוס ולאובדן שליטה עצמית. הרשו לעצמכם לשתות במאכלים האהובים עליכם מדי כמה ימים, אך רק במידה. הידיעה שיש לך את החופש לטפל בעצמך מבלי שתצטרך לחכות לנצח, תעזור לך לשלוט בדחפי המזון.

עידוד עצמך לא לנקות את הצלחת שלך בכל ארוחה יכול לעזור לך לרדת במשקל לאורך זמן. אנשים רבים סובלים מעודף משקל כי הם פשוט אוכלים יותר מדי. השאר רק מעט בצלחת שלך בכל ארוחה, גם אם זה רק ביס או שניים. אתה תשבור את ההרגל של אכילת יתר.

אם עבדת קשה כדי לרדת במשקל, אז אתה צריך לתגמל את עצמך על כל יעד שאתה עומד בו. כאשר אתה מצפה למשהו, סביר יותר שתתמקד בלהשיג את הדברים הטובים. כמו כן, אם יש מקרים שבהם הדברים לא התנהלו כפי שתכננתם, אל תרדו מזה. פשוט תתמקד יותר ותתקדם.

נסה לא להיות אובססיבי לירידה במשקל. התמקדות רבה מדי בהפחתת קנה המידה עלולה להוביל למצב מסוכן שבו אדם מוכן לנסות כמעט כל דבר. במקום זאת, התמקד בקבלת בחירות טובות יותר בתחומי האוכל והפעילות הגופנית. עם הזמן תהפוך לאדם בריא ורזה יותר.

ברגע שאתה מתחיל לראות קצת התקדמות עם יעדי הירידה במשקל שלך, תגמל את עצמך במסע קניות קטן. אתה לא צריך להוציא הרבה כסף. עצם רכישת זוג מכנסיים או חולצה חדשה תעזור לך להניע אותך להמשיך. בקרוב תראה עוד יותר שינויים!

אוכלים מצלחת קטנה יותר. זה יכול לעזור לך עם שליטה במנות ויכול לעזור לך לאכול פחות. אם יש לך צלחת קטנה יותר עם אוכל עליה יש לך פחות סיכוי לחזור לשניות. אם אתה משתמש בצלחת גדולה יותר תרצה לאכול את כל האוכל שעליה.

השתמש בעצות אלה כדי להנחות את הירידה במשקל שלך, אבל אל תפסיק שם. גלה כמה שאתה יכול על הגוף והבריאות שלך ועל התפקיד של המשקל בכל אחד מהם. ככל שיש לך יותר מידע, כך תבין טוב יותר את הגוף שלך ותוכל לרדת במשקל.